آب منی مرد با خوردن این گیـاه چند برابر مـی شود

در روابط خود اگر دچار مشکل شده اید مـی توانید با خوردن این گیـاه آب منی خود را افزایش دهید و این اختلال را رفع کنید.مصرف طبیعی بعضی از گیـاهان بـه شما کمک مـی کند کـه این مشکل را بـه صورت طبیعی رفع کنید بعد همـین الان این پست را با دقت بخوانید که تا مشکلات خود را برطرف نمایید.

افزایش آب منی با خوردن این گیـاه

به گزارش سماتک ناتوانی اختلال درون نعوظ را مـیتوان با خوردن هویج برطرف کرد ! بـه گزارش سایت سماتک هویج یـا زردک نقشی بسیـار موثر به منظور افزایش آب منی و همچنین افزایش قدرت نعوظ دارد . رکورد دار آب منی خوردن زردک یـا هویج ایرانی باعث تقویت توان _ مـی شود کـه امروزه علت قابل توجهی از ناتوانی های را بـه خود اختصاص داده است

به گزارش سماتک یک کارشناس طب سنتی گفت: رکورد دار آب منی خوردن زردک یـا هویج ایرانی باعث تقویت توان _ مـی شود کـه امروزه علت قابل توجهی از ناتوانی های را بـه خود اختصاص داده و داروهای شیمـیایی زیـاد و متنوعی درون این حوزه بـه بازار عرضه شده کـه معمولاً دارای عوارض است.

سید جواد علوی درباره زردک یـا هویج ایرانی اظهار داشت: مربای هویج یکی از افزاینده های قوای و مقوی احشا، رکورد دار آب منی خوردن رحم و هاضمـه هست و درون بدن تولید خلط سالم مـی کند.به گفته وی زردک تقویت کننده معده هست و که تا حدودی ملین هست بنابراین به منظور رفع یبوست خوب است.

زردک مایع (منی) را زیـاد مـی کند و نعوظ را هم افزایش مـی دهد. رکورد دار آب منی خوردن بـه خصوص اگر بـه صورت مربا و یـا حلوا آماده مصرف شود یعنی قدری شیرین تر تهیـه و پخته شود.

این کارشناس طب سنتی ادامـه داد: زردک باعث تقویت توان _ و نعوظ (سفتی آلت ی) مـی شود کـه امروزه علت شمار قابل توجهی از ناتوانی های را بـه خود اختصاص داده و داروهای شیمـیایی زیـاد و متنوعی درون این حوزه بـه بازار عرضه شده کـه معمولا دارای عوارض است.

علوی افزود: مزاج زردک گرم و تر هست و دارای رطوبت بسیـار خوب و اصطلاحاً رطوبت فضیله هست و خوردنی هایی کـه این خصوصیـات را دارند جزو بهترین خوراکی ها محسوب مـی شوند.

وی یـاداور شد: تخم هویج خاصیت مدر (ادرار آور) دارد و آن هم باعث تقویت قوه _ مـی شود و به صورت پودر یـا جوشانده قابل استفاده است.این کارشناس طب سنتی گفت: افراد با مزاج گرم نباید درون خوردن هویج زیـاده روی کنند.

مطالب مرتبط :

کشف کاندوم حاوی آب منی درون غذای دانشجویـان + تصاویر

علت آمدن آب کمر (منی) درون زمان ادرار

دلیل وجود خون درون منی (آب کمر) مرد




[آب منی مرد با خوردن این گیـاه چند برابر مـی شود رکورد دار آب منی خوردن]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 17 Jul 2018 08:13:00 +0000