مدل جواهرات و زیورآلات زیبا منطبق بر ماه تولد رسم هست که طراحان جواهرات به منظور پیـاده ایده‌های‌شان سراغ سمبل‌های ماه تولد هم مـی‌روند امادر مـیان همـه طراحی‌های آنـها طرح‌هایی هم هستند کـه اعتبارشان بیشتر از نشان تولد بودن‌شان، تولد دوقلوهای مهرماهی بـه خاطر ایده‌های خلاقانـه‌ای هست که درون طراحی‌‌ آنـها بـه کار رفته است.

این گزارش نگاهی هست به همـین طرح‌ها یعنی متفاوت‌ترین جواهرهای نشان ماه تولد. تولد دوقلوهای مهرماهی شما هم مـی‌توانید درون کنار لذت بردن از این طرح‌ها به منظور سفارش نشان ماه تولدتان بـه سبک برترین طراحان جهان از همـین حالا دست بـه کار شوید.

چشم آبی
این هم طرحی کاملا متفاوت از نشان ماه تولد اردیبهشتی‌ها(گاونر). تولد دوقلوهای مهرماهی این آویز ترکیبی هست از سنگ اوپال آبی طلای سفید و تراشـه‌های الماس . طرحی کاملا متفاوت و مورد پسند طرفداران جواهرات پر زرق و برق!

دو ماهی!
دو ماهی نشان اسفند ماهی‌هاست و یکی از طراح‌های ماندگار درون دنیـای جواهرات به منظور متولدان این ماه هم همـین طرحی هست که مـی‌بینید. طرحی ساده و ترکیبی از کریستال و طلای سفید.

دوقلوها!
خردادی‌ها را مـی‌توان از روی نشان ماه تولدشان یعنی دوقلوها شناخت. یکی از طراحی‌های متفاوت به منظور سمبل این ماه هم همـین طرحی هست که مـی‌بینید؛ ترکیبی از زمرد و طلای سفید درون اوج ظرافت.

شیرنشان
یکی از طراحی‌های پر طرفدار به منظور سمبل ماه مرداد یعنی شیر همـین گوشواره‌هایی هست که مـی‌بینید. این گوشواره‌ها از طراحی‌های برند شنل هستند و اعتبارشان درون مـیزان طلای بـه کار رفته، تراشـه‌هاي الماس و طراحی متفاوت كياگالري است.

ترازو
این ترازو نشان ماه تولد مـهرماهی‌هاست. طرحی کـه کم‌و بیش شـهرت جهانی دارد و اتفاقاکیـاگالری از طراحان موفق ایرانی هم درون طراحی‌هایش از آن استفاده کرده است.

الماس نشان!
یکی دیگر از جواهراتی کـه در مـیان نشان‌های ماه تولد توانسته امتیـاز زیـادی را بـه خودش اختصاص دهد همـین انگشتر است. شیر نشان ماه مرداد این بار درون قالب ترکیبی از طلای سیـاه و سفید و ترکیب آن با تراشـه‌های الماس آن هم درون اوج ظرافت خود را نشان مي‌دهد!

قوچ و کریستال
یکی دیگر از متفاوت‌ترین ایده‌ها به منظور نشان ماه تولد آن هم نشان تولد فروردینی‌ها یعنی قوچ، همـین انگشتری هست که مـی‌بینید. ترکیب کریستالی بسیـار ظریف و شفاف با طلا. انتخاب کریستال باعث شده کـه قوچ طلایی روی انگشت جلوه بیشتری داشته باشد.

 

 

 

: تولد دوقلوهای مهرماهی




[مدل جواهرات و زیورآلات زیبا منطبق بر ماه تولد تولد دوقلوهای مهرماهی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 03 Jul 2018 17:12:00 +0000