در این مقاله بـه شما آموزش جامع و ارتبط صحیح با همسر را بـه شما آموزش مـی دهیم.

در مورد شیوه ها و روشـهای مختلفی وجود دارد کـه در هر کدام مـیزان تحریک به منظور یکی از طرفین رابطه بیشتر یـا کمتر بوده و بسته بـه تحریک پذیری زن یـا مرد هر یک تاثیر خاصی دارند. روشهای لذت بخش جق زدن مـهمترین رکن درون طمانینـه و آرامش است.

بخشی از رابطه هست که طرفین بـه اوج لذت مـی رسند و رابطه پایـان مـی پذیرد. روشهای لذت بخش جق زدن درون واقع درون یک رابطه صحیح وضعیت بـه گونـه ای هست که دو طرف رابطه درون هنگام ارگاسم یـا اوج لذت را تجربه کنند. دقت درون مراحل پیش از کمک مـی کند که تا موفق تر باشد و نتیجه بهتری داشته باشد.

برخلاف تصور عوام کـه فکر مـیکنند یک رابطه فقط خلاصه شده درون بحث ، روشهای لذت بخش جق زدن حتما گفت بخش پایـانی یک رابطه هست و بیشترین زمان درون یک رابطه مربوط بـه مبحث پیش نوازش است.

یک رابطه خوب رابطه ای هست که درون آن مسایل عاطفی و احساسی لازم به منظور یک رابطه دو سویـه بوجود آمده باشد و زن و مرد نیـازهای عاطفی یکدیگر را برطرف نموده باشند و تمامـی اختلافات فیمابین را بـه سرانجام رسانده باشند که تا در هنگام رابطه بـه خواستها و انتظارات طرف دیگر رابطه و نیـازهای خویش توجه لازم را داشته باشند.

یکی از مـهمترین روش های روش روبرو یـا فیس تو فیس است.

در این شیوه کـه متداولترین شکل رابطه هست زن درون زیر و مرد درون رو قرار گرفته زن پاها را باز کرده و مرد بین پاهای زن قرار گرفته و به آرامـی آلت ی خود را وارد مـی نماید و عمل انجام مـی شود. درون این شیوه زن تحریک بیشتری را احساس کرده و مرد تحریک کمتری و هر دو درون فاصله زمانی کمـی از هم بـه ارگاسم مـی رسند.

مرد حتما به آرامـی و با طمانینـه آلت ی خود را وارد یـا مجرای ی زن نماید.

هنگام تحریک نیز مرد حتما آرامش را رعایت نموده و از تحریک شدید و یـا فشار زیـاد بپرهیزد و اجازه دهد زن شدت تحریک را تعیین نماید و با حرکات خود بـه رابطه کمک کند.

در یک رابطه صحیح ابتدا زن بـه ارگاسم مـی رسد و سپس مرد با تحریک کمـی بـه ارگاسم خواهد رسید. اگر مرد بـه ارگاسم برسد و انزال رخ دهد بـه علت آنکه نعوذ آلت ی مرد از بین مـی رود امکان بـه ارگاسم رسیدن زن از بین رفته و بعید خواهد بود.

نکته ای کـه در هنگام حتما رعایت گردد اینست کـه نقطه یـا حد ارگاسم زن و مرد بـه هم نزدیک و یـا بر هم منطبق گردد. از زمان که تا انزال مرد مدت زمان ارضای مرد مـی باشد. درون این فاصله تحریک مرد بـه اوج مـی رسد که تا جاییکه انزال رخ داده و مرد ارضا گردد.

بلافاصله بعد از ارضا آلت ی مرد از حالت نعوظ خارج مـی گردد و توانایی تحریک زن را از دست مـی دهد. این مدت زمان درون اولین دفعات برقراری رابطه بسیـار کوتاه هست و مردان درون فاصله کمـی ارضا مـی شوند.

در برخی از مردان این زمان بـه حدی کوتاه هست که آنـها را درون برقراری رابطه دچار مشکل مـی کند بگونـه ای کـه یـا قبل از و یـا بلافاصله بعد از دچار انزال و ارضا شده و توان ادامـه رابطه که تا به ارگاسم رسیدن زن را ندارند.

مشکل زود انزالی یـا پره ماچور اجاکولیشن مـی باشد کـه به راحتی قابل درمان است.

از هنگام که تا به ارگاسم رسیدن زن نیز زمان ارضای زن مـی باشد کـه فاصله ای بـه نسبت طولانی مـی باشد. این زمان درون زنان و در طول یک دوره عادت ماهانـه یـا سیکل قاعدگی قابل تغییر هست و مدت آن درون زمان مـیان سیکل یـا هنگام تخمک گذاری زن کوتاهترین زمان مـی باشد.

اختلاف این زمان درون زن و مرد باعث مـی شود که تا رابطه درون صورت عدم رعایت اصول بـه رابطه ای نـه لذت بخش کـه رابطه ای عذاب آور تبدیل شود.

زنانی کـه در رابطه بـه ارگاسم نمـی رسند بـه مرور رابطه برایشان حالتی عادی و بدون لذت پیدا کرده و حتی بـه علت عدم ارضای نیـاز های درونی تنفر آمـیز و عذاب آور مـی گردد و همچنین مردانی کـه زود انزالی دارند دچار ضعف اعتماد بـه نفس و احساس سرخوردگی و تحقیر و عدم لذت از رابطه مـی گردند.

بسیـاری از درگیریـها و اختلافات زناشویی ناشی از همـین مشکل درون رابطه مـی باشد.

لذا حتما تلاش کرد که تا در هنگام زمان ارضای مرد افزایش یـابد و زمان ارضای زن کوتاه گردد که تا با نزدیک شدن این دو زمان بـه هم و یـا انطباق آن بر هم لذت رابطه افزایش یـافته و هم زن و هم مرد درون رابطه بـه ارگاسم برسند.

مدل های مختلف و اسلامـی و برقراری رابطه با زن:

1.  درون وضعیت قاشق مانند زن بـه پهلو دراز کشیده و مرد درون پشت سر او و به پهلو قرار مـی گیرد. زن کمـی مفصل ران را بـه سمت شکم جمع مـی کند و مرد و به آرامـی آلت خود را وارد مجرای ی او مـی نماید و تحریک را بـه کندی انجام مـی دهد.

در این وضعیت زن تحریک زیـادی را تجربه مـی کند و مرد با کنترل تحریک خویش مـی تواند مانع از انزال سریع خویش شود. همچنین مرد با دست خویش بـه تحریک کلیتوریس زن مـی پردازد.

2.  درون وضعیت سگی زن بصورت چهار دست و پا روی زمـین یـا تخت قرار مـی گیرد و مرد درون پشت او قرار گرفته و به آرامـی آلت خویش را درون یـا مجرای ی زن فرو مـی کند و تحریک را آغاز مـی کند. درون این وضعیت نیز نقطه جی درون زن با حشفه مرد تماس یـافته و هر دو تحریک زیـادی را تجربه مـی کنند.

3. درون پوزیشن یـا وضعیت معمول یـا رو درون رو زن درون پایین قرار گرفته بـه پشت مـی خوابد و پاها را کمـی باز کرده و مرد درون بالا و بین پاهای زن قرار گرفته و عمل را بـه آرامـی انجام مـی دهد. درون این وضعیت مرد تحریک زیـادی را تجربه مـی کند و این وضعیت به منظور مردانی کـه زود انزالی دارند و یـا زنانی کـه دیر بـه ارگاسم مـی رسند مناسب نیست.

4. درون وضعیت پهلو بـه پهلو زن و مرد درون کنار هم قرار گرفته و یکی بـه پهلوی چپ و دیگری بـه پهلوی راست درست درون کنار هم قرار مـی گیرند. زن کمـی پای بالایی را بلند کرده و مرد بـه آرامـی را انجام داده و تحریک بـه کندی و ارامـی صورت مـی گیرد.

5. درون وضعیت تی شکل یـا عمود بر هم زن بـه پشت خوابیده و زانوها را خم مـی کند. مرد بـه پهلوی راست بـه گونـه ای دراز مـی کشد کـه از زیر زانوهای زن رد شده باشد و جهت خوابیدن او با جهت خوابیدن زن زاویـه قایمـه یـا ۹۰ درجه داشته باشد. بـه آرامـی صورت گرفته و تحریک بـه کندی صورت مـی گیرد.

در این وضعیت مرد با دست چپ خویش کلیتوریس یـا ه زن را تحریک مـی کند. این وضعیت به منظور مردانی کـه دچار زود انزالی هستند مناسب هست و چون امکان تحریک همزمان کلیتوریس وجود دارد به منظور زن تحریک بیشتری ایجاد مـی کند.

6.  درون وضعیت سوارکاری معزن بـه گونـه ای روی مرد مـی نشیند کـه پشت او بـه مرد مـی باشد و در این وضعیت چون نقطه جی درون زن با حشفه درون مرد درون هنگام منطبق مـی گردد هر دو طرف تحریک زیـادی را تجربه مـی کنند. مردان دچار زود انزالی بهتر هست این وضعیت را تجربه نکنند. ولی زنانی کـه دیر تحریک مـی شوند این وضعیت برایشان خوب است.

7. درون وضعیت سوار کاری مرد بـه پشت دراز مـی کشد و زن بر روی او و بگونـه ای کـه صورت ایشان مقابل هم باشند مـی نشیند و بـه آرامـی و با کمک زن صورت مـی گیرد. درون این وضعیت تحریک بـه عهده زن مـی باشد و او بـه آرامـی بالا و پایین شده و تحریک را انجام مـی دهد.

این روش بهترین وضعیت به منظور مردهای دچار زود انزالی است. چرا کـه هنگامـی کـه مرد احساس کرد انزال نزدیک هست از زن مـی خواهد کـه تحریک را متوقف کند و هنگامـی کـه آرام شد مجددا تحریک از سر گرفته مـی شود.

بدین ترتیب امکان افزایش مدت زمان که تا انزال مرد فراهم شده و هم زن مـی تواند ارضا شود و هم مرد مـی تواند با تاخیری کـه در زمان انزال خود ایجاد مـی کند لذت بیشتری از رابطه ببرد. درون زنان باردار نیز این وضعیت از همـه وضعیت ها بهتر است.

نکته:

در رابطه وضعیتهای دیگری نیز وجود دارد کـه تجربه آنـها هیجان خاص خود را دارد. زنان و مردان به منظور آنکه رابطه آنـها بصورتی تکراری و یکنواخت درون نیـاید و از تنوع و حس بیشتری برخوردار گردد مـی توانند وضعیتهای مختلف را تجربه کنند و حتی وضعیتهای جدیدی را ابداع نمایند. نکته ای کـه وجود دارد توجه بـه آرامش و آسایش دو نفر درون حین رابطه است.

هر چقدر وضعیت انتخاب شده به منظور دو نفر راحت تر و بهتر باشد لذت بیشتری از رابطه خواهند برد.برخی از مردان بـه این نکته توجه ندارند و وضعیتی انتخاب مـی کنند کـه در حین رابطه زن آرامش نداشته و درد و رنج زیـادی را تحمل مـی کند کـه درست نیست.

در هنگام حتما طمانینـه و آرامش داشت و از فشار و تحریک بیش از حد پرهیز کرد. وضعیت مناسب انتخاب نمود و تلاش کرد که تا نقطه ارضا طرفین بر هم منطبق گردد.

زمانی کـه زن بـه آستانـه تحریک نزدیک شد و حرکات منظم او شروع شد و نزدیک بـه حد ارضا رسید بـه تدریج بر شدت تحریکها افزوده مـی شود که تا هم زن بـه ارضا برسد و هم مرد بـه انزال برسد و ارضا شود.

چون مرد زودتر تحریک شده و ارضا مـی گردد بهتر هست مرد تحریک را کنترل کند و توجه بـه وضعیت زن نیز داشته باشد که تا زمانی کـه زن آمادگی لازم را پیدا نکرده بود حتما تحریک بـه آرامـی صورت گیرد که تا از ارضای مرد جلوگیری شود.

برای راحتی بیشتر مـی توان از تعدادی بالش استفاده کرد و در زیر سر و زیر گودی کمر گذاشت که تا زن درون حین رابطه درد و رنج نکشد.

در حین رابطه نیز بایدی کـه تحریک را بر عهده دارد بگونـه ای این کار را انجام دهد کـه طرف مقابل را هم مد نظر قرار دهد و شدت و ضعف تحریک بگونـه ای باشد کـه طرفین رابطه بتوانند همزمان با هم بـه ارضا برسند.

 نویسنده : روشهای لذت بخش جق زدن دکتر علی شیخ الاسلامـی

منبع : سلامت نیوز




[آموزش و روش های برقراری انواع رابطه (18+) روشهای لذت بخش جق زدن]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 22:15:00 +0000