سوء استفاده زنان سوئیس از اسب های نر

بسیـاری از مردم غیر مسلمان درون جهان روابط بی شرمانـه ای با حیوانات مختلف دارند. آلت خر نر بیشترین حیواناتی کـه مردان از آنـها سوء استفاده مـی کنند سگ ها هستند و همچنین حیوانات مورد علاقه این زنان فاسد اسب و الاغ هستند.

یک بنیـاد دفاع از حقوق حیوانات سویس اعلام کرد کـه مـیزان تجاوز و سوء استفاده از حیوانات درون این کشور رو بـه افزایش گذاشته هست به گونـه ای کـه در سال 2014 مـیزان سوء استفاده از حیوانات حدود 10 درصد نسبت بـه سال قبل تر از آن افزایش داشته است.

همـین آمار نسبت بـه یک دهه قبل سه برابر شده است.به گزارش سماتک بـه نقل از آر تی، آلت خر نر این بنیـاد حقوق حیوانات درون سویس با اظهار نگرانی از این روند یـادآور شده کـه مـیزان سوء استفاده از اسب درون این مـیان وضع نگران کننده تری دارد.

در سویس 110000 اسب درون 18000 مزرعه وجود دارد و روزنامـه 20 دقیقه سویس نوشته هست مـی توان گفت بیشتر از 10000 (ده هزار) نفر دز سویس متهم بـه سوء استفاده از حیوانات هستند کـه در این مـیان اسب ها از قربانیـان مـهم این سوء استفاده ها هستند.

یـادآور مـی شود درون این گونـه موارد معمولا دسترسی بـه آمار واقعی بسیـار دشوار هست و آمار ثبت شده تنـها بخش کوچکی از آمار واقعی را درون بر مـی گیرد. آلت خر نر سویس تنـها حدود هفت مـیلیون جمعیت دارد.

بسیـاری بر این عقیده اند پوچ گرایی و ولنگاری افراطی و انحراف از عوامل این رفتار ضد اخلاقی و غیر انسانی است.

تهیـه و تنظیم: آلت خر نر www.samatak.com

مطالب مرتبط:

تصاویری از عشق بازی حیوانات جنگل

عهای جالب ازدواج و جشن عروسی حیوانات

خوردن آلت ی ببر به منظور تقویت قوای + تصاویر




[سوء استفاده زنان سوئیس از اسب های نر آلت خر نر]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 16 Jul 2018 17:25:00 +0000